zaterdag 25 juni 2011

AQUALIA THERMAL Rijke crème

Heel veel mensen zijn allergisch voor crèmes, make-up, wasmiddel en ga zo maar door. Ik ben 1 van de gelukkige.. nou ja.. ongelukkige kan je wel zeggen. Het is zelfs zo erg dat ik voor zelfs Chanel allergisch ben. Ik heb een hele tijd de dagcreme van Kanebo gesmeerd, maar €80,- voor een potje waar ik 2,5 maand me doe vind ik toch wel iets te duur.. Ik heb veel goede berichten gehoord over Vichy. Ik ben naar de apotheek geweest en heb meteen deze 24 uurs creme gekocht. Productomschrijving: AQUALIA THERMAL Rijke crème - Versterkende & kalmerende 24 u hydraterende verzorging
Huid wordt continu gehydrateerd, intens versterkt en gekalmeerd.
Hypoallergeen. Geschikt voor de gevoelige huid.

Ik ben meteen gaan smeren in combinatie met een geweldig serum waar ik later over ga schrijven en ook heb ik een facewash gekocht. Ik ben nu 3 dagen aan het smeren en mijn huid voelt heerlijk zacht en fris aan. Ik heb tot nu toe ook nog geen allergische reactie en dat vind ik erg fijn! Na het smeren van de creme heb ik geen last van een nog trekkende huid (wat ik normaal dus wel nog heb). Deze tube kost €16,25 40ml dus dat is een stuk goedkoper van mijn oude gezichtscreme!

Dus tot nu toe ben ik erg HAPPY!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten