donderdag 2 juni 2011

Mijn nieuwe scooter


Mijn nieuwe brommer!

 Ik was al een tijdje aan het nadenken om een brommer te kopen zodat ik daar lekker mee kan rondrijden en makkelijk en snel overal kan komen. Natuurlijk hangt daar dan ook meteen een prijskaartje aan.
Maar na er nog is goed over nagedacht te hebben ben ik vandaag naar een scooterwinkel in A'dam geweest.
Daar heb ik precies de brommer gevonden die ik wilde hebben. Klein, maar wel waar je met z'n 2en op kan en waar je geen helm voor nodig hebt. Dit is hem geworden!! Alleen dan zonder spiegels, zwarte handvatten en een zwart zadel. En ik ga mijn logo van My New Bag erop laten zetten met m'n slogan! Zodat ik ook nog is overal reclame kan maken. :) Dus met ongeveer 2 weken zien jullie mij hiermee rondrijden..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten