woensdag 8 juni 2011

Nagellak Rival de Loop -Berlin-


Rival de Loop -Berlin-
 Vorige week was ik in Duitsland voor mijn werk en daar hebben ze een hele grote drogist genaamd de DM!
Ik hou echt van de DM.. Het is eigenlijk een combinatie tussen een etos en kruidvat en je kan er alles kopen.
Zo loop ik altijd even langs de make-up afdeling omdat het daar veel goedkoper is dan in NL.
Daar kwam ik dit lakje tegen van Rival de Loop -Berlin- €1,49 voor een flesje.. Dat is toch geen geld!!
Natuurlijk kon ik deze niet laten liggen, lekker zomerkleurtje en als het niets is dan draag ik hem niet of geef ik hem weg.
Vandaag heb ik eindelijk mijn nagels gelakt en het resultaat mag er zijn! Super gave kleur! Echt zomers.. dus de volgende keer dat ik in de DM ben ga ik zeker op zoek naar nog zo'n leuk kleurtje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten