zondag 22 mei 2011

Als je zonnebril maar goed staat!

Fashionitem, statussymbool of bescherming voor de ogen? Ongeveer 90 % van de Nederlanders draagt regelmatig een zonnebril. Ze worden gebruikt als fashionitem (20 %) en als statussymbool (10 %).
Maar de belangrijkste redenen om een zonnebril te dragen hebben niets met uiterlijk vertoon te maken, namelijk: ‘de ogen bescherming bieden tegen de zon’ (80 %) en ‘goed kunnen zien in de auto’ (63 %).
De gemiddelde nederlander heeft 2 zonnebrillen.

Zelf heb ik 3 zonnebrillen, ze verschillen behoorlijk in prijs.. goedkoopste is €140,- Versace en de duurste €350,- Pucci. Persoonlijk vind ik het belangrijk om een goede en mooie zonnebril te hebben in verschillende kleuren voor bij verschillende outfits. Daarom heb ik een 2 bruine en 1 zwarte en de modellen zijn ook totaal anders.
De Versace bril afgebeeld hierboven heb ik in het zwart. Echt een super gave bril. Ik bestel mijn zonnebrillen altijd online: http://otticanet.it/ op deze site scheelt het soms €50-€90 met de orginele prijs. (goedkoper)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten