zaterdag 21 mei 2011

Big & Curvy Mascara

Afgelopen week was ik voor mijn werk in Bristol en daar moest natuurlijk even geshopt worden!
Ik ben het winkelcentrum ingelopen en vond daar The Body Shop.
Ik kocht daar 2 hele leuke doosjes met oogschaduw (waar ik later over ga schrijven) en kreeg bij die aankoop een pakketje met wat leuke producten erin.
Waaronder deze geweldige mascara. Normaal blijf ik bij mijn oude mascara, maar omdat ik hem toch gratis kreeg heb ik hem meteen geprobeerd! Het resultaat mocht er zijn. Volle wimpers met een lekkere laag mascara. Door het dunne maar volle borsteltje krijg je een mooi vol effect. Ik hou er wel van als de mascara lekker dik is zodat je wimpers goed zichtbaar zijn.

" Een mascara voor wie op zoek is naar ongelooflijk veel volume en krul! Het geavanceerde borsteltje zorgt voor dekking van aanzet tot uiteinde. De geavanceerde samenstelling fixeert de krul en zorgt voor 9 keer meer volume!"

(helaas kan ik nu geen plaatje toevoegen vanwege een fout in het blogsysteem, dus die komt later!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten