woensdag 18 mei 2011

Vitamin E Eye Cream

Vitamin E Eye Cream van The Body Shop!
Je kent dat wel.. je kijkt in de spiegel en ziet een donkere huid onder je ogen en rimpels.. Grr.. What to do?!
Ga naar The Body Shop en laat je adviseren door de medewerkers daar.
Ik kreeg bij mijn aankopen die ik daar deed een gratis set met daarin deze Eye Cream.
Ik smeer hem nu 2 dagen en dat voelt goed. De creme moet je al kloppend rond om je oog aanbrengen. (zorg dat het niet in je oog komt)
Dit is wat de creme zou moeten doen:
Een lichte vochtregulerende crème met vitamine E voor de tere huid van de oogcontour. Helpt lijntjes, donkere kringen en wallen te verminderen en laat de huid zacht en glad aanvoelen.

Ik ga het de komende weken gebruiken en ben benieuwd naar het resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten