dinsdag 10 mei 2011

Nimue Skin Technology


Afgelopen week zat ik rustig te bladeren in de Grazia en wat kwam ik daar tegen..Vitamine C voor je gezicht! Dit is een spray van Nimue Skin Technology. Deze spray poetst al je vermoeidheid weg. De aroma van komkommer, citroen en sinaasappel hydrateert en verfrist je huid en geeft je gezicht een stralende gloed. En natuurlijk hebben ze ook aan de bescherming van je huid gedacht want de spray is met UVA bescherming. Hebben dus! Ik ben meteen naar de site gegaan http://www.nimue.nl/#/HOME-01-01/ en heb hem besteld. Dit flesje met 140ml  kost €39,- (excl. verzendkosten €5,-) Dit is natuurlijk geen koopje, maar als het echt doet wat ze zeggen heb ik het er wel voor over. Ik heb hem net meteen gebruikt en het ruikt erg lekker. Het is een frisse geur en de spray is handig in het gebruik. Ik zal jullie over een tijdje laten weten of het echt werkt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten