maandag 9 mei 2011

Webshop: MyNewBag.nl


Vandaag schrijf ik voor de 1e keer op mijn blog. En wat is nou leuker dan over je eigen webshop schrijven.
Ik heb http://www.mynewbag.nl/ opgericht in november 2009 vanwege mijn eigen obsessie voor tassen. Het leek mij geweldig om een eigen webshop te hebben en iets te gaan verkopen wat ik zelf leuk vind. Tassen!! In allerlei soorten en maten. Na een week brainstormen en tekeningen maken van een ontwerp voor mijn website heb ik mijn webmaster benaderd en is hij gestart met het bouwen van mijn site. Ik wist precies hoe ik het wilden hebben qua kleuren, foto's en mogelijkheden. Natuurlijk moest ik een naam bedenken en me gaan inschrijven bij de KVK. Mijn vriend heeft mij ontzettend veel geholpen met mijn webshop en helpt mij nog steeds! (heel erg lief) My New Bag is nu iets langer dan 1 jaar online en het gaat goed! Erg goed! Zo goed zelfs dat ik nu ga uitbreiden naar meer fashionitems! Super gaaf! Mocht je nou op zoek zijn naar een nieuwe tas? Kijk dan op mijn site! En vanwege de opening van mijn blog geef ik jullie 15% korting op de gehele collectie!
Gebruik bij je bestelling de code: BYLIEN15

Veel shopplezier!!

2 opmerkingen:

  1. Leuk een eigen blogje! Veel plezier met het schrijven van de stukjes ^_^ Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga even wachten tot het einde van de maand en dan koop ik de Britt grijs bij je :)
    Ik vind hem echt geweldig!

    Ben nu bezig om er een stukje over te schrijven op mijn Blog hihi.. ^^

    BeantwoordenVerwijderen